REGULÁCIE
§ 1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Administrátorom obchodu je Miroslav Matušák AA - autodiely, Plátenická 69/58, 027 44 Štefanov nad Oravou.
- Tieto obchodné podmienky definujú podmienky využívania obchodu, rozsah služieb poskytovaných administrátorom a rozsah jeho zodpovednosti.
- Na žiadosť zainteresovanej osoby bude obsah Obchodných podmienok poskytnutý na jej e-mailovú adresu takým spôsobom, ktorý umožňuje získanie, reprodukovanie a uchovanie obsahu Obchodných podmienok.
- Administrátor umožňuje klientovi kontakt: a. na adrese: Miroslav Matušák AA - autodiely, Plátenická 69/58, 027 44 Štefanov nad Oravou; b) na e-mailovej adrese: nove@aa-autodiely.sk
- Podmienkou uzatvorenia kúpnej zmluvy je akceptácia Obchodných podmienok klientom pri zadávaní objednávky zaškrtnutím príslušného poľa vo formulári.
- Ceny uvedené v obchode sú vrátane DPH.
- Tovary dostupné v obchode sú bez fyzických a právnych vád.
- Záloha je depozitný poplatok, ktorý sa vyberá pri výbere tovaru v prípade, že klient nevráti nefunkčný tovar s rovnakými parametrami, ako tovar objednaný klientom.
§2 Objednávky
- Objednávky možno podávať nasledujúcimi spôsobmi:
- prostredníctvom formulára dostupného na internetovej stránke obchodu (momentálne nedostupné),
- e-mailom na adrese dostupnej na internetovej stránke obchodu,
- telefonicky na číslach určených na zadávanie objednávok, dostupných na internetovej stránke obchodu v záložke Kontakt.
- Podmienkou realizácie objednávky je poskytnutie údajov klientom, ktoré umožňujú verifikáciu klienta a príjemcu tovaru. Obchod potvrdzuje prijatie objednávky e-mailom alebo telefonicky.
- Záväzné pre strany sú informácie uvedené na internetovej stránke obchodu pri kupovanom tovare v čase zadania objednávky, najmä: cena, charakteristika tovaru, jeho vlastnosti, prvky zahrnuté v súprave, termín a spôsob dodania.
- Klient podávaním objednávky predkladá ponuku na kúpu určitého tovaru. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v momente potvrdenia prijatia objednávky predajcom na realizáciu.
- Objednávky podané v obchode sa realizujú počas pracovných hodín obchodu (v pracovné dni, od pondelka do piatku, v hodinách 8.30-16.30).
- Predajca bezodkladne informuje klienta, že nemôže splniť plnenie, pretože tovar nie je dostupný. V prípade úhrady platby pred doručením informácie o nedostupnosti tovaru vráti predajca klientovi uhradenú sumu.
- Obchod predáva regenerované tovary, na výmenu alebo úplne nové, ako aj služby regenerácie. V prípade, že klient objedná regenerovaný tovar bez vrátenia nefunkčného tovaru s rovnakými parametrami ako objednaný tovar, je klient pri objednávaní zaviazaný zvoliť príslušnú možnosť a uhradiť zálohu. V prípade, že klient objedná nový tovar, vrátenie nie je vyžadované a záloha nie je vyberaná.
- Po uhradení zálohy a prijatí objednaného tovaru môže klient kontaktovať obchod za účelom vrátenia nefunkčného tovaru s rovnakými parametrami ako objednaný tovar. V takom prípade obchod vráti uhradenú zálohu, s tým výhradou, že obchod môže z dôvodu technického stavu vráteného tovaru odmietnuť prijať nefunkčný tovar alebo vykonať príslušné zníženie sumy určenej na vrátenie, o čom bezodkladne informuje klienta.
- Klient môže objednať službu regenerácie vlastného tovaru.
- Objednávky podané v obchode sa realizujú iba v pracovné dni. Objednávky podané v soboty, nedele a sviatky sa realizujú prvý nasledujúci pracovný deň.
§3 Platby
- Klient má na výber formy platby: prevod, platba, platba v hotovosti pri prevzatí.
- Ceny za doručenie sú stanovené v cenníku doručenia a závisia od hmotnosti a rozmerov zásielky.
- Podmienkou vydaní tovaru je zaplatenie za tovar a v prípade zaslania tovaru aj zaplatenie za doručenie.
- Klient, ktorý si vybral možnosť platby prevodom, je zaviazaný uhradiť platbu za objednávku v lehote do 10 pracovných dní od dátumu zadania objednávky. V opačnom prípade ponuka predajcu nie je záväzná a objednávka bude zrušená z systému. V účte platby stačí uviesť iba číslo podanej objednávky. Možnosť predĺženia lehoty platby je možná po predchádzajúcom upozornení obchodného personálu.
§4 Zaslanie tovaru
- Objednaný tovar obchod posiela prostredníctvom doručovacích spoločností alebo ho sprístupní na prevzatie klientom v sídle firmy.
- V prípade platby kreditnou kartou sa termín realizácie objednávky počíta od chvíle pozitívnej autorizácie transakcie.
- V prípade platby iným spôsobom ako na dobierku sa termín zaslania predĺži o obdobie medzi podaním objednávky a dátumom pripísania peňazí na bankový účet obchodu.
- V prípade objednania tovaru s dodávkou mimo krajiny – náklady na dodávku a predpokladaný čas čakania budú klientovi zaslané v potvrdení objednávky.
§5 Reklamácie
- V prípade nezodpovedajúceho tovaru zmluve by mal klient vrátiť obchodu reklamovaný tovar spolu s popisom nezrovnalosti.
- Obchod sa vyjadruje k reklamáciám klienta do 14 dní od prijatia reklamácie.
- Ak realizácia oprávnenenej reklamácie spočíva v zaslaní klientovi nového tovaru alebo odstránení nezrovnalosti, náklady na doručenie hradí obchod.
- Predajca si vyhradzuje, že rozdiely týkajúce sa fotografií tovaru, vznikajúce z individuálnych nastavení počítača daného klienta (farba, proporcie atď.), nemôžu byť dôvodom na reklamáciu tovaru.
- Predajca nezodpovedá za nezrovnalosť tovaru so zmluvou, ak o tejto nezrovnalosti vedel klient pri uzatváraní zmluvy.
- Obchod poskytuje záruku na svoje produkty za predpokladu, že budú nainštalované a používané v súlade s ich určením a podľa usmernení, priložených k objednanému tovaru.
§6 Právo odstúpiť od zmluvy
- Klient, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy.
- Klient, ktorý je spotrebiteľom, môže odstúpiť od zmluvy o predaji bez udania dôvodu, predkladaním príslušného vyhlásenia písomne v lehote 10 (desať) dní od dňa doručenia. Na zachovanie tejto lehoty stačí odoslanie vyhlásenia pred jej uplynutím.
- V prípade účinného odstúpenia od zmluvy o predaji sa zmluva považuje za neuzavretú. klient je povinný vrátiť zakúpený tovar bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnásť) dní.
- V lehote 14 dní od odstúpenia klienta od zmluvy vráti majiteľ obchodu klientovi zaplatenú sumu.
- Právo odstúpiť neprislúcha klientovi v prípadoch určených v zákone, o ktorom je reč v odst. 1 vyššie, teda v prípadoch:
- poskytovanie služieb začatých so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím 10 dní od dňa uzavretia zmluvy;
- týkajúce sa zvukových a vizuálnych nahrávok a na informatizačných nosičoch dát po odstránení ich pôvodného obalu spotrebiteľom;
- zmlúv týkajúcich sa poskytovania služieb, za ktoré cena alebo odmena závisí výlučne od pohybu cien na finančnom trhu;
- poskytovanie služieb s vlastnosťami určenými spotrebiteľom v jeho objednávke alebo úzko spojenými s jeho osobou;
- poskytovanie služieb, ktoré z dôvodu svojej povahy nemôžu byť vrátené alebo ktorých predmet sa rýchlo pokazí;
- dodávanie tlače;
- služby v oblasti hazardných hier.
§7 Duševné vlastníctvo
- Je zakázané využívať akékoľvek materiály publikované na internetovej stránke obchodu (vrátane fotografií a popisov tovaru) bez písomného súhlasu obchodu.
§8 Nadobudnutie účinnosti a zmeny Obchodných podmienok
- Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 18-04-2024.
- Tieto Obchodné podmienky môžu byť zmenené a informácie o zmenách Obchodných podmienok budú zaslané klientom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmenených Obchodných podmienok.
- Okrem toho budú zmeny Obchodných podmienok publikované na internetovej stránke obchodu 14 dní pred nadobudnutím účinnosti nových Obchodných podmienok.
- Všetky objednávky prijaté majiteľom obchodu na realizáciu pred dňom zmeny Obchodných podmienok sú realizované na základe Obchodných podmienok, ktoré platili v deň zadania objednávky klientom.
- V prípade, že klient neakceptuje nový obsah Obchodných podmienok, je povinný oznámiť tento fakt majiteľovi obchodu do 14 dní od dátumu oznámenia o zmene Obchodných podmienok.
- Všetky otázky, názory a návrhy týkajúce sa fungovania obchodu a vyhlásenia sa majú zasielať na e-mailovú adresu nove@aa-autodiely.sk
Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 18-04-2024.